Workshop HRDA: Budovanie zamestnávateľskej značky

21. 09. 2017

Každá firma má svoju značku zamestnávateľa. Takmer vždy však existuje rozdiel medzi tým, ako spoločnosť vnímajú jej potenciálni zamestnanci a tým, ako by manažment chcel, aby bola vnímaná.

Séria workshopov a konferencie, projekt obľúbený nie len v kruhoch personalistov HRDA prináša tému Budovanie zamestnávateľskej značky. Spíkrami budú manažéri spoločností Martinus, Mediatel a Zľavomat, s ktorými sa máte možnosť stretnúť už 28.09.2017, v kníhkupectve Martinus.

Program workshopu HRDA: Budovanie zamestnávateľskej značky

Aj toto podujatie Excellent Partners organizuje v spolupráci s partnerom Vinohradníctvo a vinárstvo Miloš Máťuš, ktoré vyrába kvalitné prívlastkové vína, nie len pre Slovensko a Česko, ale v súčastnosti aj Taliansko a Poľsko. V roku 1849 začala prvá generácia Maťúšovcov vyrábať vína v Rači, kde toto malé rodinné vinohradníctvo a vinárstvo obhospodaruje približne 22 Ha viníc.

Čím je Vinohradníctvo a vinárstvo Miloš Máťuš výnimočné?

  • Všetky vína sú bez akéhokoľvek docukrovania, bez aromatických kvasiniek, enzýmov a chemickej stabilizácie. S dôrazom na zachovanie račianskeho terroiru a pri nízkych hektárových výnosoch (náš priemer je 5-6 t na Ha, pričom povolené je mať 12,5 t). 
  • Odrody sú odlišné vo vôni, chuti aj v dochuti.
  • Vína sú ručne plnené, ručne štupľované a ručne lepené etikety na fľašiach, preto tieto unikátne fľaše v žiadnom prípade nenájdete v obchodných reťazcoch.

Vinohradníctvo a vinárstvo Miloš Máťuš distribuuje vína privátnej klientele, prevádzkam v gastro segmente, ako 5*, 4*a 3* hotely, reštaurácie, coffee a wine bary, vinotéky a pod. Realizujú odborné degustácie vín u nich vo vinotéke, alebo u klienta (firme), degustácie vo vinohradoch, zaškolenie personálu, akcie snúbenie jedla s vínom, firemné akcie, team buildingy, vínne sety do firiem a pod.

Autor: HRDA
Zdroj: www.extpartners.sk

TEXT: Zdroj: PR článok, HRDA

Súvisiace články

Najčítanejšie

Viac z najčítanejších